IKEA, here I come! :D

Sitter just nu och lyssnar på Jedward, på coverlåtar de gjort. Hahhah så bäst! Älskar dom! Typ. Ska nog ta och rensa lite bilder och sånt på mitt usb nu. Sen blir det sova! Ska till Karlstad imorn efter mamma slutat jobbet. Blir runt tvåtiden! Då blir det först till Edsvalla för att köpa Schampo och balsam! Det behövs, iaf balsam. Tog slut för någon dag sen, så idag har mitt hår varit katastrof. Som tur har jag inte gjort något speciellt idag förutom att städa! Så nu är det fint i mitt rum. Iaf, sen blir det IKEA! Har ju presentkort där, så måste ju in där och kolla när man är i Karlstad! Fast innan det ska jag hämta mina linser. Kommer nog bli en bra dag med mor och far :)

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0