Vilken kväll ...

Sitter just nu och gör ingenting. Är bara tacksam över att jag inte har ont i örat längre. Jag hade skitont i örat förut, alltså det gjorde så jävla ont. Så ont att jag grät, då gör det inte lite ont kan jag lova. Jag gråter aldrig när jag får ont, men nu så. Ah iaf, mamma ringde till någon grej och fick prata med en sjuksköterska. Hon sa att jag skulle ta en ipren och nässpray, för de prioriterar inte det på en lördagskväll. Alltså skulle jag fått sitta där hur länge som helst om vi skulle åkt dit. Och det skulle alltså blivit i Karlstad eftersom sjukhuset bara har öppet till fem på helgen. Hur kasst? Ah men iaf, det funkade! Men jag vet ju inte om det bara är dumpat för stunden. Så jag får väl se hur det är till morgonen. Och sen såg jag att mitt öga var rött också, så därför tog jag ur linserna och tog på mig glasögonen istället. Vilken tur att man har båda två så man kan variera lite. Och även byta när det är något sånt. Det konstiga är att jag blir ju aldrig sjuk, så allt har ju kommit på samma gång nu (Snuva, halsont, hosta, öronont, yrsel och huvudvärk). Så egentligen var det väl tur att jag inte fick jobbet på Allé ändå. Men nu ska jag ta och byta till sommartäcke, jag har ju fortfarande vintertäcket. Fråga mig inte varför, för det vet jag inte ens själv. Men iaf, efter det blir det nog kolla lite på Bones skulle jag tro!

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0