Ursäkta, men jag har tråkigt.

I år har du:

Lärt känna en ny vän: Har jag?
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: Vet jag inte
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
Kysst en kompis: Nej

Blandat:

Vill du ändra ditt namn:
Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Ingenting, verkligen ingenting
Vilken tid vaknade du idag: 05.00 typ
Vad gjorde du igår runt midnatt: Satt vid datorn antagligen
Någonting som du längtar till: 9:e juli
Senaste gången du träffade din pappa: Förut
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag vet inte
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nej tror inte det
Vad gör dig irriterad just nu: Hmmm..
Långt eller kort: Vad?
Vad gillar du gällande dig själv: Det vet jag inte

Din första:

Operation: Ingen, än så länge iaf
Piercing: Öronen
Tatuering: Ingen
Bästa vän: Malin var det nog
Sport: Jag vet inte.
Husdjur: Missarna som vi har nu <3
Vaccination du minns: Stelkramp, aj
Förälskelse: Höm
Alkohol du drack: Xcide Urban, tror jag

Vad är bäst med det motsatta könet?

Läppar eller ögon:
Ögon
Kramar eller pussar: Båda, såklart
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Båda
Tatueringar eller piercingar: Jadu, tatueringar. Men inte för många, räcker med en två.
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0