Cuz I Can

Tjena, Carrobarometer här.
Jag, Therese och Anna sitter hemma hos Anna och groggar lite. Om lite mer än en timme ska vi till Harrys där det är Black and White studentfest. Tur att Karlberg fick svart, liksom vad har man för kläder som är vita?
Ska sova över här tills imorgon. Då ska vi hem och kanske gå ett varv på den stoora marknaden i Bäckefors. Fast den brukar sluta vid typ tre och vi kommer väl hem typ då.. Det blir att springa dit för marknadsgodis måste jag ju ha.
Nej, nu orkar jag inte skriva mer.
Ha det gött!

Mvh Caroline

PS. Gå in och kolla på min blogg också. http://carrolinee.blogg.se Det kan hända att jag skriver där då och då ;) DS.
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0