Maj månad

Nu är det som sagt redan maj, vilket betyder att det inte är alls långt kvar tills jag tar studenten. Fyfan vad gött det ska bli, men känner mig jävligt stressad då jag har mycket kvar i skolan. Så det blir plugga som bara den innan den 25:e då jag, Ralf, Carro, Therese och Christoffer ska till liseberg! Jag har ju ett prov, två inlämningar i personlig försäljning, en bok att läsa + redovisa, psykologiarbetet, projektrapporten och årsredovisningen kvar. Usch fy fan! Men ja, bara att stå ut för snart är ju skolan färdig! Men innan jag börjar plugga på provet jag har imorn så blir det kolla på ett avsnitt av 90210. Kollade ju på det igår och det slutade ju så spännande, men var så trött så orkade inte kolla på ett avsnitt till innan jag la mig. Så får kolla det nu istället, visst jag behöver ju inte det egentligen. Men jag vill veta vad som händer. Vi hörs kanske senare :)

puss på alla mina fina vänner!

JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0