Long time, no see

Har inte skrivit på ett tag. Vet dock inte varför, har glömt bort den och när jag väl kommit på att jag faktiskt har en blogg så orkar jag inte skriva. Hehe, men nu tog jag tummen ur röven och gjorde det! Jag vet inte vad jag ska skriva mer än att det inte händer någonting i mitt liv just nu. Det är ganska trist. Idag var jag iaf i Karlstad, fick med mig en jacka, trosor och och crosstrainer hem. Så imorn ska jag träna! När vi varit i Karlstad så stack jag och mina föräldrar hem till Ralf och där åt vi middag. Kom hem vid nio och då blev det kolla på resten av idol och sen har jag inte gjort så mycket mer. Men nu har jag inget mer att säga. Får se när jag dyker upp nästa gång ;)

puss

JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0